En månad kvar!

Hey, tredje november idag. En månad kvar tills jag är 18, wehå!!!!

Var ju på bio igår. Filmen var bra, sjukt läskig. Dock vet man ju typ när man kommer hoppa till, så man är ju lite beredd. Och jag höll för öronen varje gång de blev läskigt, haha, då blir man inte lika skrämd!
Det som irriterade mig var att alla sitter och snackar varje gång dom blivit rädda, och ska sitta och skrika när man tror att de ska bli läskigt och hålla på att larva sig hela tiden. Jättestörande! Menmen.
Precis när vi sett klart filmen så gick brandlarmet och nån röst ropade att alla måste ta sig ut. Så det var kaos, hur mycket folk som helst som skulle ut på samma ställe, och de luktade brandrök och det kom massa brandbilar, och poliser och ambulans. Men tror inget allvarligt hände, vi drog ju till tåget.

Idag sitter jag bara och slappar, ska skriva lite cv och hämta vovven! Kul torsdag 
Hörsssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0