HEYYYY

Längesen jag skrev. Eller? Minns inte när jag senast bloggade, haha. Har så mycket i skolan nu, tränar på SATS och dansar 3 dagar i veckan. Hinner inte med. Och jag gör ingenting kul så finns inget att skriva här. Jobbar UF hela tiden nu, vilket är väldigt roligt, men ni kanske inte är så intresserade, haha.
Har börjat övningsköra iallafall, jag är grym. En gudagåva. Körde 3 gånger på en parkering och nu är jag ute på vägarna. Cool. Det är askul!

Ska försöka börja skriva lite roligare saker här på bloggen, istället för bara mina dagar. Ni kommer ju tröttna!

Ska koka lite té nu och försöka bli av med min huvudvärk, sen ska jag försöka knåpa ihop något lite intressant inlägg till er. POK

min söta man i somras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0