Tjohooo!

Helgen med företaget var toppen. Laserdomen var svinkul, och middagen supermysig och god. Vi åt kina/mongolisk buffé, bäst! Vi satt på restaurangen och pratade i flera timmar. Så himla mys. Bästa vännerna!

På söndagen blev det slappar & tvättdag med Mamsi. Vi hann även med en mysig lunch med fika efter. På kvällen hade jag 3 timmars dans efter 2 veckors lov. Underbart!

Både igår och idag har det varit hårt arbete med UF. Affärsplanen skulle in idag, så igår satt jag och Micke kvar till 7 i skolan och jobbade, och idag fick vi slita in i det sista. Var i skolan åtta idag trots att jag började halv 12. Men vi klarade det! Vi är färdig. Vi skrev ut våra elva ex av AP, laminerade dom och satte på en spiral. Den blev så fin. Jag är så lycklig. En sån lättnad nu när den är klar. Ni som inte vart med kan inte förstå, haha. Jag jublade och skrek i korridorerna och vi firade med en fika på castello. Så bra!

Ska kolla teve och slappa resten av kvällen. Imorn är en ny tuff skoldag!
LaterO

1. Våra CupCovers klara för leverans
2. AP färdig och klar!
3. Fina bilden på företaget.
4. Fika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0