00:44

tjenis igen! nu äre tisdag! haha jag trodde faktiskt att det va det 'igår'
ja jag skrev ju tisdagskväll och allt i mitt senaste inlägg, men de va ju måndag. jaja saksamma, det är lov och man glömmer bort dagarna (Y)
bion va braaaa, det va mys och vi hade en dampig kille framför oss. onice att han bad mig ta bort fötterna innan han bröt av dom på riktigt :((((( blir ju fett rädd! vågade knappt röra på mig där bakom efter det.
jag kom precis hem typ, och nu la jag märke till att mitt internet har typ ingen täckning. men det funkar iaf, det är det viktigaste. jag ligger under täcket och myser. det kliar på min rumpa. nice information!
imorn ska jag ha kul hos en vän på landet. jag tycker det är landet. hahah. vi ska mjölka kossor och städa hos grisarna, och värpa ägg med tupparna (Y)
näe nu orkar jag inte sitta vid datorn längre. SIMMA LUGNT!

ps. jag är bäst på att gissa! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0