19:59

hejehejehejehejhej! sitter här och döööör av garv åt alla :PppPpPPP grupper på facebook :D haha så jävla roliga asså!
aja, har typ nyss tränat, massa styrka, asduktigt! känner mig fett snygg nu. LUUUUUUUUUUUUR! men iaf, det va duktigt iaf :)))) vi har ju simning på onsdag så måste typ träna imorn också, och inte äta nånting tills dess :oooo
kul att komma där som en flodhäst i bikini liksom :((((((
ska försöka hoppa i säng tidigt ikvällis och kolla oc. jag behöver min skönhetssömn, men det blir ju aldrig av.
imorn börjar jag åtta, då åker jag och johannis tsm till skolan :D wiiieee, äntligen. då blir hela dagen bra typ!
sen på eftermiddagen ska jag och några åka till museum (hurfan stavas det? :|||||) för vårt grupparbete på historian, så det blir ju tjill. sen ska jag nog hem och träna, hehe (Y)
nej nu ska jag fortsätta garva lite, sen ska jag koka te och mysa! simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0