22:21

hej tjena hallå tja hola heyyyy! vad händer?!??!?! är läget nice elleeeh?
här äre typ toppen. jag va på dansen, ägde sönder, sen drog jag. typ! nej men det gick bra. va typ heeelt förvirrad i början och glömde bort koreografin och allt men sen gick det azyyyym. det är så jävla kul att dansa!! åkte hem, åt en pizzaslice till middag, duschade och nu sitter jag och kollar nån film på sexan och msn:ar och sms:ar och facebook:ar och bloggar! everybode likes it! och dricker cola. viktigt!
ska väl kolla om det finns nåt att ha på sig imorn och sen kanske det blir sängdags?!??!?! känns som att jag behöver lite sömn.... börjar iaf halv tio imorn, så det gillas :))) och slutar samtidigt som johannis, gillas ännu mer. hoppas hon vill leka med mig imorn!
nu ska jag göra viktigare saker än att blogga! LUUUUUUUUR, de finns inge viktigare. men jag ska göra lite annat. heeeeejdå råååå.

ps. DENNIS ÄR EN COOOOOL GRABB! ds. (hoppas du blev jag nu dennis! :)))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0