23:06

tjaAAAaaAaAaAaa! har sovmorgon imorn, fyfan va skönt! har börjat åtta varje dag, asjobbigt.
sov idag efter skolan så kommer inte kunna somna på ett tag (som vanligt) men får sysselsätta mig med oc :)))
dansen gick azyyyyym! fyfan va kul det är, helt sjukt. koreografin är svår men fin, och den börjar sätta sig nu och det blir skitsnyggt. inte långt kvar till showen heller... jag längtar.
ska gå och borsta gaddarna nu och sen krypa ner under täcket och gråta mig till sömns eftersom dennis inte vill spela tevespel med mig imorn :'(((( hur ledsen blir man inte då?!?!?!??!
LUUUUR, jag ska inte gråta mig till sömns :D:D:.dD men elakt iaf. jag ska hitta nånannan att spela tevespel med, hihiihih :D GODNATTTTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0