7 grader

hej hej hej hej hej hemskt mycket hej! sa jag hej? HEEEEEEEEEEEEJ!
the king är hemma från en fin dag på stan! det va mysigt med sol värme och en bästavän <3
vi gick runt och schteeeekte som riktiga schteeekare på stureplan. så coola är vi.
sen skulle hon på nån intrudulalalal sak på donken så då fick jag gå runt lite själv. men det gjorde inget. jag har så kul med mig själv så.... shoppade inget. som tur är. men tråkigt är. men galet är. duktigt av mig!
sen åkte jag som sagt hem. såg en galen man på centralen. gick runt med nån robotdräkt eller nåt, hehe. han va cooool. eller jag antar att det var en han. det kan lika gärna vara en hon. men killar är oftast galnare.
nu sitter jag och trycker i mig lite naturgodis och kollar tecknade mrbean, fast vi snart ska äta. men jag är sugen.
ikväll ska jag leka med johanna, så ska vi lämna tillbaka en film vi hyrde för läääänge sen, som skulle vara tillbaka för lääänge sen. uupppsi. nu måste jag betala böter :((((
här får ni se hur jag gick klädd idag och sen får ni ha en fortsatt trevlig eftermiddag och fortsätta läsa min blogg. och simma lugnt!


beiga 'leggings' gt
blommig blus - h&m garden collection
kort skinnjacka - h&m
väska - vet ej
solisar - gt

Kommentarer
Postat av: Vida

Är inte väskan från Belle? :)

2010-04-11 @ 11:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0