alla vi som hatar skolan....

fan va dålig uppdatering det blir i denna blogg. men vafan, vem har nåt att blogga om såhär mitt i terminen? dagarna ser ju bah likadana ut hela tiden. usch och fy! ge mig sommarlov nuuuu!
idag äre måndag iaf och dagen va fan nice. typ tjill i skolan och slutade cirkus en timme tidigare pga hemarbete. det är nice. jag tagga till stan och schteeekte runt. hade utvecklingssamtal sen. det gick väl bra. ska få cepehjälp med historian eftersom jag har ig. kul att jag fick veta idag att omprovstillfället är om två veckor och det är bah då man kan görat. kul att jag inte kommer hinna plugga ordentligt. fuck skolan!
jag har smsat fööööööör mycket denna månad säger jag bara. herremingud. på cirkus två veckor och tre dagar hag jag smsat exakt just nu 3913 sms. uuuuppsiiiiiie. undra vem som har fått de flesta smsen?!??!?!??! (a)
ajaaaaaaaa, sånt är livet. bah att mamma kommer bli lite suris och hota med att jag får börja betala räkningen själv snart :oooo det vill man inte!!!!!! mehehe nu händer det viktiga saker på fejjan så vi höres imorn!!!!!!! pusssss

Kommentarer
Postat av: dennis

kanske jag (a)

2010-04-27 @ 22:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0