dennis <3 carolinenylen.blogg.se

tjeeenis! detta inlägg är till dennis, som bara äääälskar att läsa min blogg och allt jag gjort på dagarna D::d:D.D:
idaaaaag äre onsdag. gick upp fett tidigt för att skriva nationella halv nio. fick iofs en halvtimmes sovmorgon, men gick upp tidigt iaf, eheheh. jag rockade fett på provet och skrev exakt fyrahundra ord. grym eller vadå?!?!?!?!?
sen vare gympa, assssjobbigt. jag dog! verkligen! sen lurre, fast jag gick inte äta för hade särhjälp för historian typ, eheheh (Y) sen samhälle, sen svenska då vi skrev uppsats, asonice, sen musik, kuuuuul. slutade fem, fett dåligt. drog hem, åkte och kollade mobil, köpte en som kommer på typ måndag eller tisdag, drog hem, åt nu ska jag fortsätta prata med min coooola barndomsvän ola D::D.D::D. Dhan är assköööön! herrååååååå! pusssss på dennnis mest :D.d:D som är sjuk ocskååå :(((( KRYA PÅ DIG MIN VÄN! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0