det är looooov

hallå där ute! har inte mycket att berätta, men tänkte skriva lite för er skull, eftersom det va tre dagar sen :)))
veckan gick tjockt fort, den va typ nice. fick utslag på fötterna i tisdags, och onsdags kväll började det komma på typp, heela kroppen nästan, och nu äre galet mycket. jävligt onice. kliar inte så mycket, bara ibland, men det är asmycket, jättefult, och irriterande. ska typ till doktorn ikväll eller imorn :ooooo
har superont i halsen också och kan knappt svälja, så har inte ätit mycket de senaste dagarna, men sånt är livet.
igår slutade jag astidigt, och lovet började. drog hem, packade lite och sånt, sen åkte jag till dansen och tittade bara, eftersom att jag är sjuk. efter det åkte jag till fia, lite fekkeliiiito där bah. det va tjill men assskul :))))
mer berättar jag inte, men allt slutade lyckligt, hehe.
kom hem för några timmar sen, och har i princip bah legat i soffan. ska snart ta en dusch eftersom jag känner mig rätt ofräsch, och sen får vi se vad som händer latero! hoppas ni haft en azyyyyym vecka. pusshej!

ps. det blev fett med LUUUUUUUR igår, hihiih :)))) ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0