elfte april

heyyyyy bloggisen! idag äre söndag = slut på lov = skola imorn. sjut mig någon! jag har inte pluggat ett piss detta lov typ, och egentligen borde jag verkligen ha gjort det så, får typ vrålplugga allt idag.
har iaf hunnit städa min garderob och pluggat liiiite idag, och duschat! ville spendera denna dag med någon söt människa i typ stan i solskenet, men nej, det hade jag inte tid till. fuck life. näe, men typ.
ska KAAAAAANSKE träffa jocke ikväll iaf. asså vi har typ bestämt, men det blir ju aldrig så som vi har bestämt så, vi får väl se. annars träffar jag min favorittjej johanna som kommer hem från småland & skåne idag! :D
jag är huuur sugen på pizza som helst så ska nog ringa mamma och fråga om vi kan käääka det idag! det skulle va nice eftersom imorn blir jag nyttig igen! och jag ska hålla det. det är fan sommar snart asså!
nu ska jag smörja mitt ansikte, så herrrrrrrååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0