GAAAAAAAAAALEEEEEEEEEEETTTTTTT

heeeeeeeej! förlåt så hemskt mycket att jag inte berättade för er vad jag gjorde igår. jag skääääms. men jag hade helt enkelt inte tid. ni vet, min bästis går före er, höhööhö! (Y)
jag hade skola, rätt kort. eller ah, en lektion, för sen vare tandistid. det va tråkigt där, så jag åkte hem. eller näe, jag åkte och mötte johanna i huddinge och sen åkte vi till stan. vi köpte med oss latte och en varsin negerboll och satte oss i solen och schteeeekte. det va asmys. tills alla äckliga duvor kom och attackera oss och vi skrek och alla kollade. pinsamt! men det va läskigt. dom va hur många som helst....
sen köpte vi piggelin, hihihi. vårat nyttighetslöfte funkar bra tycker jag :))))) men de va asgott och jättesomrigt.
sen drog vi typ hem till johanna, lagade världens godaste pannkakor (hon gjorde, jag tittade på) och sen åt vi dom såklart. sen kollade vi solsidan hela kvällen och dog lite. sen va jag tvungen att åka hemis!

idaaaaaaaag gick jag nio timmar i skolan. min dag va not so toppen. men det va kul ändå.
började helt normalt, psykologi, matte. hahah jag fick 12 poäng på matteprovet och g, fast gränsen till g va 14. höhö, bara för jag är så söt och snäll (a) eller nåt?!??!?!?! sen hade vi gympa. jag och bollsporter = skador! jag är inte smidig. jag och micke krockade, min kind i hans panna typ, så hela mitt kindben svullna upp, blev asssssömt och blått :| så jag kan inte skratta, för de gör ont! sen krockade jag med robin och fick jätteont i knät och värsta blåmärket :(((( aja, cool som jag är så ska jag inte gnälla.
sen åt vi äcklig mat och hade mera lektioner. på musiken ägde jag sönder och spelade titanic på gitarr. fyfan va bra jag va :)))) fast när jag spelade för micke så sa han; men kan du inte spela nån låt då?
då blir man ju lite ledsen. hörde han inte att det va titanic eller? jag och läraren tyckte iaf att jag va bra, och då äre så! sen åkte jag heeeeeeem, och jag har pluggat lite bara typ. herrrråååå nu ska jag ha tjillnation för dehär inlägget blev fett långt så jag nästan fick kramp i fingrarna. pusssss

ps. jag längtar tills imorn, bara för att. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0