HEJHEJHEJHEJHEJHEJHEJ

ahmentjenafan! ska försöka sammanfatta mig kortis!
igår efter skolan som va trååååk drog jag hem till johannnnnna. vi åt mellis och bakade bullar. dom blev huuuur goda som helst. sen åt vi pizza med hennes familj, det va gott och trevligt. sen kollade vi filmer och åt bullar :))) sen åkte jag hem.
idaaaag vaknade jag rätt tidigt. knas, men iaf. fixade mig, och drog till stan med dennis. wiiihuuue, det va nice. ni vet, han som är så cool, som jag har snackat om?!??!?! :D han va sweeeeet! ehhee iaf, han hade röda byxor, typ = me like, som alla veeeet. aja, vi gick runt och bah va allmänt coola som vanligt. sen åt vi på johannas donken, hihi. åååh hon är så duktig min lilla flicka :))))) aja, sen va vi mer coola och drog hemmmmåt! jag drog till kusinsofia och vi snackade om aaaallt viktigt som vi inte hunnit berätta för de va såååå länge sen vi träffades :((( de va skönt iaf. sen gick vi prommis med hundarna och mös lite.
runt halv nio åkte jag till stan och mötte johanna, så drog vi till café 60 och fikade ute inlindade i filtar och vi pratade också om massa hemlisar, hihi. i love it! sen drog vi hem, nu myser jag i sängen och missar typ aaaaallt av oc eftersom jag sitter och bloggar. baaaaajs. får spola tillbaka (Y) så herrrå, imorn blire kanske ont om update eftersom jag har daaaaaaaaaaaans! pussssssshejs på alla. (inte ni som är fula)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0