heyyyyy, u looking kind of cute

öööh, blev inge kreativt gjort här inte. har bah suttit vid facebook och degat heeeela kvällen. inget kul har hänt där, så vette fan vad jag gjorde där egentligen. juste, försökte ge mig på att göra en liten ny header här till bloggisen också, men ja, ingen bild passade, jag hade inga fina ens och mitt tålamod är aldrig speciellt bra sååå, jag gav upp :)))) det har bara gått jättedåliga program på teve också så ja, kvällen har sugit hårt. men de gör inget :))) tänk om vi inte hade några kvällar alls, det hade ju varit tråkigt!
imorn ska jag nog försöka ta mig en tur till staden och bara tjilla runt, om det blir sol förståss. själv, eller med någon frivillig sötis. shoppa vet jag inte om jag borde göra, eftersom jag har cirkus halva månadspengen kvar efter två dagar :///// men ah, brukar inte gå så bra att komma hem tomhänt för mig, men vi får väl se hur det går. om stan ens har öppet imorn :||||| någon som vet???????
LATERO


såhär söt va jag en gång :)))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0