hurtbullarna

yyaaallooh! sitter i sängen och tjillar med en kopp te och christine på teve! nice eller vad?!
drog ut med johanna och sprang förut. jag sa ju att jag skulle träna. det va trevligt med sällskap :)))) vi va fett duktiga, haha. vi klarade dock inte vårt mål eftersom att vi va rädda, men vi sprang iaf, och det va huvudsaken!
jobbigt vare. kommer ha typ träningsverk imorn, hehe. är feeettt otränade när det gäller springning. men det ska det bli ändring på. funtade på att springa imorn också, men kom på att man måste vara stilla typ aslänge efter att man dragit ut en tand :(((( fan råååå! jaja, torsdag äre ju dans iaf, så kan jag ju springa på fredag, efter skolan. tror ni jag kommer palla? inte jag heller.
men nu tänkte jag plugga lite naturkunskap, dricka upp mitt te och somna till oc, såklart!
sov sött alla fina där ute! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0