lucky im in....

fan va sugen jag blev på sockerdricka! tyvärr har jag ju ingen, tråkigt nog.
aja, måndagar suger och imorn äre tisdag, också tråk. typ massa naturkunskap. usch! men dagen är kort :))))
på onsdag ska jag dra ut en tand igen, gråta floder!!!!!!! och så ska vi simma. fy vilken hemsk dag. och det värsta är ju att jag inte missar simningen pga tandis. jag öööönskar mer än allt annat att jag hade gjort det!
men missar de sista lektionerna och får sluta typ ett istället för fem iaf, så det är ju positivt!
och imorn möter johanna upp mig i stan efter skolan så ska vi ha mys! me like!
fast nu äre dags för tandborstning och sen gosa under täcket med oc och dennis på sms. det kan inte bli bättre, nästan!!!!!!!!!! sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0