måndag hela veckan

tjaaaA! jag sitter här och pluggelipluggar. trååååk. har gjort det sen jag kom hem typ. eller ah, sov nyss i två timmar. faaaaaaaaaaan va illa. hur ska jag nu kunna somna? jag ställde klockan så att jag bah skulle sova i en halvtimme, men näe, vettefan vad som hände. jaja, ska göra klart dehär nu, sen ska jag duscha och sen soooova typpp :)))) imorn ska jag till tandläkaren. hata! men missar lite skola :)))) de är niiiiiiice. fast iofs så ska min grupp på historian åka till ett museum, och de missar jag. då blir man ledsen. fick iaf g på historiaprovet, yeeeeaaaaaaah, jag är bäst!!!!!!!!!!!!!! har ju failat på allt annat inom historia så blev fett glad när hon sa det :D
men har inte tid att sitta här. lovar kanske minst en till update innan jag sover. pussssi

Kommentarer
Postat av: Glennlone

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2011-03-29 @ 15:42:51
URL: http://glennlone.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0