måndagsbarn

heeeeeeeej! idag äre söndag, usch och fyyyY! men dagen har vart nice hittillls! gick upp typ asssstidigt och duschade och fixade mig. sen kom dennis hit, och vi hade mys framför film och massa så, sen va jag tvungen att gå på dans. det va kul..... eller ah, baletten är ju rätt seg som vanligt men jazzen gick alldeles för fort. vi fick lära oss öppningsnumret, sen gick vi igenom dansen typ två gånger och sen va lektionen slut. helt gal1. men det va asnice. öppningsnumret är fettttt cooolt, precis som vi (Y) fick pizza till middag när jag kom hem, eheheh! tjåååckis!
nu ska jag kolla klart wallander och sen hoppa i säng. tjarååå! fan vilket tråkigt inlägggggggg!!!!!!!!!!! imorn äre måndag och man blir typ depp. sov gotttt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0