men palla rubrik jao

godkvällllis! sitter i sängen och tjillar och gråter lite över min mensvärk! :'( mitt te har blivit kallt också bah för jag glömde dricka det, och jag börjar åtta imorn och jag har ingen pojkvän som kan sova bredvid mig och killa mig på ryggen inatt! allt suger!
LUUUUR, inte allt. men jag känner för att klaga och gnälla lite nu :))))
dagen har vart cooool. vaknade, gjorde typ ingenting, drog till skärholmen med syster typ assnabbt, köpte en glass, drog hem. sen åkte jag dirr till dansen. balett, astråk. hade massa mensvärk och värmen där inne dödar en. man typ lökar sönder fast man bah står till ungefär. sen vare jazzzzz, askul. dansen är typ klar och vi äger sönder så de va nice. drog hem, satt mittemot två fullisar på tåget som va asäckliga och läskiga. ville typ dö :o
kom hem, käkade kyckling till middag, duschade typ länge. snart ska jag leta efter nåt att ha på mig imorn i min fett stökiga garderob, och sen vill jag sova. fast kanske måste plugga, venne. ska iaf kolla oc smsa och seeen, sova! aja careface på det såhär cool va jag idag, heipa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0