nattttt

klockan är halv tolv, jag sitter i min brors rum och hans internet suuuuuger!!!!!!!! blir fett irriterad eftersom att det typ står 'sidan kan inte visas' varje gång man trycker nånstans. jocke kommer hem från nånstans om typ en timme och vill att jag ska träffa han då (asså vi bor asssnära varann) men halv ett känns lite sent att dra ut?!?!?! ah vi får se! käkade typ två tuggor av bj innan jag blev proppmätt så, funtar på att gå ner och hämta den ur frysen nu igen efter att jag vilat magen ett tag. låter som en bra idé enligt mig. ska nog tvätta av mig sminket snart också. har sovit med det på lite för många nätter detta lov så min hy är inte den finaste just nu, men det löser sig nog. ska leta upp en snygg bild som jag kan langa upp här till er, och sen ska jag göra allt jag skrev att jag skulle göra :) simma lugnt!


ni får en bild på min pojkvän rååå, bah för de va länge sen.
dehär va i somras när vi va i kalifornien och lärde oss surfa :))))) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0