night

tja! johanna åkte nyss hem. runt halv nio gick jag till filmkedjan med milton och mötte johanna och lämnade tillbaka den försenade filmen. sen drog vi hem till mig och bah mös. typ killade varann på ryggen och kollade teve. det gillar vi. hon åker till skåne på torsdag, och då blir man ledsen :(((( hur ska jag klara mig utan henne i fyra dagar? FYRA DAGAR?!?!?!?!? helt galet. kommer dööööö. ni fattar inte hur jobbigt det är!
snart ska jag hoppa i säng för imorn ska jag till callmis ut på landet (Y) typ tidigt. näe okej kanske inte riktigt, men iaf. sov sött allihopa!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: ellen

sv; inte jag som fixat de så vet tyvär inte :p annars hade jag berättat! kram

2010-04-07 @ 13:57:56
URL: http://eswalander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0