påsklilja

God Morgon! jag gick upp för typ en halvtimme sen, assent. men drömde en jättenice dröm inatt (imorse?) och så hade jag sjukt ont i magen när jag vaknade så jag fortsatte sova hela tiden.
runt åtta kom mamma in med milton och sa att det va snö ute, men jag trodde att jag drömde det, men såklart inte. så jävla sämst! kan det inte bli vår på riktigt nu bara! äckelsnö! har ännu mer ont i halsen nu också. fan va ovärt allt är! aja, idag ska jag nog rensa mitt rum, fixa lite fint och såntdär. vi får se hur mycket jag orkar, haha.
jag vill hinna hitta på nåt roligt också. åtminstonde ikväll.
men vi hörs senare. herrråå!


bild från typ december. får väl börja gå klädd sådär igen :(((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0