s-day morning

god morgon! först vill jag bara påpeka att du som kallar dig själv hulken (hahahahaha) verkar inte veta ett piss om mig eller min mamma eftersom du kallar henne alkismorsa som hon verkligen inte är, så yttra dig inte ens då när du inte vet nånting :))))))
sen vill jag säga att här hemma hos min familj är det storstädning på g. astråkigt. alla är bah sura för att jag inte hjälper till med nånting, men det är inte min idé att riva ut hela tvättstugan och rensa skafferiet samtidigt som vi fixar broes rum. då tycker jag dom får sköta det! :)))) och så måste jag fixa mitt rum också tycker dom, fast det är fett fint. ååh, jag som ville åka till stan.
mina utslag har blivt asmycket bättre, och det känns skönt (Y)
fast nu ska jag ner och göra lite hemlisar så får skriva latero.

Kommentarer
Postat av: malin

jättesöt header! :)

2010-04-04 @ 20:27:45
URL: http://mmalinhedqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0