sega lördag

tjena tjena! fan villket nice väder det va idag asssså. helt gal1. jättemycket sol och typ tolv plus. härligt!
igår kväll åkte vi till doktorn, och mina utslag var nå allergichock sa doktorn som snacka tjockt dålig svenska, haha. fett irriterande. kan man inte få en doktor som man fattar vad han säger?!??!?! vi bor i sverige hallååååå. men aja, fick nå tabletter att käka så det har redan börjat bli bättre. asnice liksom :)))) men ah tjillade hela kvällen sen med pizza och godis och mys med mamma. sen imorse gick jag upp fett sent, drog till ikea med mamma och syster och sen hem. mormor kom och vi käka påskmat. äckligt!
verkar inte hända nåt ikväll eftersom att alla ska tjilla eller fira påsk. seeeegt juh. påsken är tråkig tycker jag.
funderar på att hämta upp massa godis och cola och sen typ pilla lite i mitt rum. rensa lite kanske, eller göra om nånting. jag känner för det just nu. eller göra armband, haha. typ verkligen inte jag, men iaf.
jag gillade tillochmed sill idag, och såhär råå lax. asrandom. aja, nu ska jag sluta snacka gojja och göra nå vettigt typ. tack och hej, hörs senare kanske! :)))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0