sommartider, känner det är nånting på gång

jag har tänkt på en grej!
dehär med sommartid, det är ju bara ett fett jävla luuuuuur!
man ställer fram klockan en timme för det blir sommartid, och man blir jätteglad för det känns som sommar för det är fett ljust på kvällarna nu (iaf senare än vad det va innan) men vafan, de är väl inte så konstigt? ställer man fram klockan äre klart att det blir ljusare senare. om det blir mörkt klockan åtta nu och sju innan så äre ju samma, för egentligen är ju den riktiga tiden sju, bara våra klockor som står på åtta.
riktigt onödigt tycker jag att hitta på ett såntdär töntigt lur och lura folk att det snart är sommar. dåligt! jag ska aldrig mer ställa om min klocka :))))) nu äre läggdags!

Kommentarer
Postat av: hulken

Din skitiga lilla hora, suger du lika mycket neger kukar som din vidriga alkis morsa?

2010-04-04 @ 03:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0