sunny day

godkväll snyggisar! dagen har vart azyyyyym! tjill på förmiddagen, slutade efter lurren. satt på johannas lektion och lekte runt på facebook :D när hon slutat köpte vi glass och drog till stan :)))) där drog vi runt och va allmänt coola bara. jag köpte en assnygg väska, ett lip balm (hehehe) och ett diadem bah, men de va nice. vi käkade donken till middag. förvånade?!?!?!? näe, inte jag heller. de va asgott. käkade en hamburgare jag aldrig smakat förr, så de va nice. sen drog vi väl hemåt typ. nu ska jag tjura lite för alla killar är dumma, sen ska jag typ packa om till min nya väska och sen blire väl slagg!?!??!?! nationellt prov imornbitti. ahmajgad jag är köööörd! tack och hej, leverpastej!

ps. fina bilder från idag kommer nog imorn, pallar inte ladda över nu :)))) ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0