THE LAST BOUNCE ÄR KÄRLEK!

TJAaAAEEHRNEeeeenaaaAaAaMITtTebeeenaaaAaaaaAaa! jag är förjävla lycklig! va nyss och såg the last bounce! äckligt bra säger jag bara, fyfan. det va lycka i hela kroppen. dom va bäst. de rockade fett. har man inte sett dedär så dör man typ olycklig. nej, men nästan! ahmajgad jag hade gråtit sönder om jag visste vad jag missade (om jag hade missat det asså) aja, det va bästbästbäst så det går inte att beskriva. det är KÄÄÄRLEEEEEEEK på hög nivå. ren lycka. respekt till dessa dansare asså!
aja, dagen har vart sköööön as hell. fan vilken värd helg.
drog ju till jocke igår och mös framför teven om jag inte sa de?!???! de va nice. vi kolla bert och american pie och massa, haha. askul (Y)
sen idag drog jag till huddinge med mamma och träffa mormor. vi fikade i solen och hade mys. de va väl 3vligt.
sen drog jag ju på bounce som sagt. AHMAJGAAAAAAAD! finner inga ord. jag ville gråta. jag vill dansa!!!!! NUUUU! jag längtar tills imorn, hehehe. JAG SKA BLI PROOOOOFFFS!
imorn kommer dennis hit, asmys och asnice! sen drar jag på dans och sen på kvällen ska jag dö.
nu ska jag typ tvätta av sminket och fixa mig för mys i sängen till oc! me like fööööhfaaaN!
tjaaaaaråååååå, jag är så jävla lycklig!  

this is real this is me

kvällenz outfiiittttttt;
svarta leggings m. detaljer på knäna - gt
vitt linne - h&m
lång kavaj - hm
smycken - lindex, glitter, london, spanien, h&m
klocka - ur & penn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0