tisdagsmys på bion

allå allå! va och köpte pizza när ellen smsa och fråga om jag skulle henka med på bio ikväll, och det ville jag självklart. så nu sitter jag här och har precis fixat mig för lite mys i biomörkret med mina kära vänner, och ska snart dra iväg. hann inte duscha eller så, men gjorde ju det två gånger igår så det får vara okej, hehe!
har inte klätt upp mig speciellt heller, men vem pallar det när man bara ska på bio??!?!?! inte jag iaf!
ska väl bara ta en sväng med tandborsten så är jag helt klar sen. låter som om det blir en bra kväll iaf, som jag inte hade trott först. skriver sen när jag kommer hem. jag vet inte ens vad vi ska se, haha.
ha en trevlig tisdagskväll! :))))) <3


min cam är sååååå bra (Y)

Kommentarer
Postat av: Micke

Det va måndag när vi såg bio ;) haha

2010-04-06 @ 00:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0