torsdagar är asnice!

tjaaaaaaaaah! kom typ nyss hem, nice. slutade tjugo i elva, nice. hade naturkunskapsprov, gick azyyyyyyyyym, nice! nej de va lur, venne hure gick faktiskt. skrev asssssmkt men hade fel på första frågan iaf fick jag höra sen av mina vänner :((((( då fick jag damp och slängde min bok i golvet, eheheheh (Y)
aja, sen vare engelska, astjill, vi gjorde ingenting för vi är så busiga. köttbullar och makaroner till lurre, asgott!
fick vänta typ länge på bussen i tumba så gick och shoppade lite. två snygga linnen som man kan ha till typ allt, verkligen. asnice, och sen en tunn kofta bara. allt va ju nödvändigt så det va duktigt av mig :)))))
nu sitter jag och kollar oc och dricker te. ovanligt vah? ska faktiskt läsa lite solo nu också som kom idag, några dagar försenad! puzzzzzzzzii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0