torsdagar är coola

heyyyyy fellas! min dag har varit tjillnation. vaknade sent, fixade mig och drog till skolan. va där vid elva, snackade helt ensam om boken jag läst på engelska i typ en kvart för min lärare, sen vare slut! hade resursdag idag så då får man göra såntdär man har missat. drog till h&m, handlade en bh och ett par trosor, och massa ringar. sen tog jag tåget till tumba där mammsen hämta upp mig. vi köpte donken till mig och drog till doktorn. fick en spruta i mitt ärr som gjorde asssssont,och hon typ stack tusen gånger i mig :(((( blev fett ledsen, drog hem. nu ska jag ner och käka en ´rejäl´ mellis, eftersom jag har dans ikväll. LATERO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0