u like it

shuuuuuueeee! hur äre med er? med mig äre fina fisken! livet leker och solen schteeeeeker. eh typ slängde in ett rim där lite spontant, ehheheh.
jag slutade asssstidigt idag, hur nice som helst. kom hem, tjilllade heeela ända tills nu. skum mening, men careface på det! jag är ashungrig! ska nog gå ner och hämta en mandarin. och så måste jag göra en hemlig sak också. ååååh, fett jobbigt! sen måste jag träna ikvällis också, ashårt! jag ska görat! asduktigt!
och ikväll äre fett med bra på teve, som jag alltid glömmer bort och missar allting typ, så ikväll ska jag bli klar innan klockan åtta med allt. ah lycka till haha. fyra timmar på mig att typ, träna duscha äta göra hemlig sak, plugga och ah, massor typ!!!!!!!!!! kanske bäst att börja med att hämta dendär mandarinen jag vill ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0