weekend

tjatjatja! igår vare freeeehdag! det va nice. jag städade typ heeela dagen lång, och på kvällen drog jag med jessica elin och stella till trångsund på fezzzt. det va nice. trevligt folk (dom flesta iaf) och mycket dans, haha (Y) elin är sköööönast! ah, vi rockade på dansgolvet och när vi drog hem 'drog hela festen' hehe, tyckte alla iaf.
jag och elin stack till tullinge och slaggade hos tintin, där även hennes boyfriend micke va. det va mys. jag sov inte ett piss på hela natten, för vi låg och snacka i de tre timmar vi va där, eftersom elin va tvungen att dra hem halvåtta. så jag drog också då, och somnade dirr när jag kom hem. de va nice :))) sov i cirkus tre timmar och nu är jag pigg som en lärka och sitter här och laddar upp bilder på facebook. det är nice. bjuder på lite snygga partybilder här också. tyvärr är dom tagna med t-fonen sååå, kvaliten är ju inte suuuper direkt!!!!!!








alla mina små söta partypinglor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0