00:04

nu blire typ att krypa ner under täcket i syster säng och få kill på ryggen (hoppas jag). orkar inte försöka välja kläder nu eftersom klockan blev så himla mycket helt plötsligt :oooo så får gå upp tidigt imorn istället fastän jag har sovmorgon till halv tio. vi får se hur det går. jag brukar bli försenad denna dag, konstigt nog. men har planerat fett goda frullen tills imorn så ska fan komma upp i tid nu assååååå! jag ska gå upp direkt imorn, inte ligga och snooza. så, nu äre bestämt. därmed basta!
det kliar as hell på mina ben hela tiden nu, helt galet. så fuuuula dom är nu :((((( asså fuck att jag tänker simma imorn om jag ser ut såhär, hahahaha. hur pinsamt som helst. så vi får se hur det blir med det. men tänk om jag får ig i gympa på om jag inte är med. det vill jag inte! äsch, tar med badkläder och pratar med daniel, och om han säger att jag får ig får jag väl bada iaf. eller så hittar jag på att det är pesten eller nåt. då vill han nog inte att jag badar. aja imorn kommer iaf bli tjill. nu ska jag borsta håret.
LATERO (imorn asssssså) / CCCCCCCCCCCCCCAROLINE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0