aldrig nånsin tvingas hålla käften

tjatjatjatjatjatjatjatjatja men tjaaaaaaa bloggen! hej jag är lite happy faktiskt :))) har prov imorn. ska typ plugga hela natten nu. synd bara att man är tröttis. menmen, what to do. antiken och gudarna är ju tydligen så himla viktigt och vi kommer ha såå mycket användning för det i framtiden. haha jag garva när fröken sa det. så är det verkligen inte! men vissa är ju lite efterblivna.
ph va fett bra. fett nice. rätt som vann och allt.
micke gjorde mig till admin på hans råååcoola grupp på facebook 'alla vi som kommer sakna paradise hotel nu när det är slut' hihi det går azyyyyym. fett med medlemmar. men careface på det.
det luktar supergott i mitt rum nu, pga alla mina coola ljus. nice (Y)
aja ska försöka bestämma kläder tills imorn, smsa johan och sen krypa ner under täcket och plugga gal1.
onice nice onice. yes, så äre. har inget mer att säga.
imorn fyller världens sötaste louise år, yeeeaaah baby! och my också, hihiih. grattis till dom snart alltsåååå!
godernatten och pyyyyyyzzzzizen!

ps. haha kul att jackie inte får några pengar för hon tjallade om att hon vann (Y) ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0