bara tisdag :(((((((

heyyyyyyyyy! planerna ändrades. ehehhe (Y) jag åt mellis, satt vid datorn, kollade teve, åt middag, åkte och köpte overall till milton, åkte hem, åt semla, tränade, duschade och hamnade här. blev alltså ingen läsning alls. illa!!!!!!!!!!!!!!! men vi får se hur det blir med det. senare kanske? nääee, skulle inte tro det.
imorn ska vi simma. bajsa på det. min kropp är inte redo för bikinin. hallå, blek och fet och tjock och ful och, ah alla fel man kan hitta finns på min kropp. typpppp. menmen, ska inte bli tsm med nån i klassen iaf för jag är kär i andreas <33333333333333 nu så alla får väl tycka att jag är ful råååå. careface på det säger jag bah!
jag ska vara vaken hela natten. asså jag vill inte, men jag måste. för jag måste sitta här lite till, sen måste jag dricka té, sen.... appropå (venne hur man stavar eller så, bah skriver som det låter) té, så skulle jag dricka det idag, så bah när jag hällde i mjölken så va den två dagar gammal och tydligen klumpig och uuäääääk jag spydde nästan. hur äckligt som helst. blev helt vitfläckigt i glaset. uscha! fattar inte hur den kan bli så på två dagar, när vi öppnade den igår också. helskumt. men ah iaf, efter att jag har druckit te måste jag välja bikini och kläder tills imorn. jaaaaa, körigt är mitt liv. sen måste jag skriva autografer så jag har redo imorn, så jag slipper stå där och stressa när alla kommmer fram och vill ha. asssssjobbigt juh! visst dennis?!!?!?!? schysst att du hörde av dig förresten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
näe men alltså nu måste jag börja pula med allt shit jag ska hinna med. vill se sex and the city, ehehe fett taggad, så sjukt bra. pusshej fett galet inlägg och långt, men jag är så roligt på kvällen :)))))))
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0