bowling är bäst

men shuuuue! asnice dag. jag är på toppenhumör och har varit det hela dagen! :)))) måste bara säga att min d-knapp är lite trög så dampa inte om det ska vara ett d nånstans där det inte har blivit ett.
aja, börjae skoldagen i huddingeymnasiets aula, och lyssnae på någon föreläsning. det va rätt intressant faktsikt. sen käkae vi lurre i skolan och sen hade vi typ lite såhär frågeställningar i klassrummet.
efter det drog vi och bowlade. alla va asotaggade, så vi snackade med fröknarna men dom sa att det var dåligt intryck om man inte drog dit och lalal så alla gjorde det sen.
jag spelade med ludde johan och viktor. det va kul, och tråkigt, för jag sööög. haha, iaf om man jämförde med om. elakt att vara så bra :(((( nej men ah efter det drog jag till centralen och bytte in mitt busskort. fick vänta i typ tusen år. sen åkte jag hem, käkade middag typ, duschae och nu sitter jag här, ful och fräsh vid datorn me en kopp te och massa plugg. okul, i know. ska nog göra lite knäckemacka att tugga på, hehehe (a)
jag är sjukt jävla trött så ska nog hoppa i säng och kolla paradise sen :)))) pussluss


Kommentarer
Postat av: Johanna

men hörrö :O hade inte du redan bytt ut ditt busskort? :O<333

2010-02-01 @ 21:09:07
URL: http://jfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0