Carro hjärta ph

fan vad jag är bra! eller ah, ganska iaf. för att vara mig. enligt mig själv. hehe, migmigmig! nej men ah, jag har pluggat nu, rååålänge alltså. ovärt svenskaprov på onsdag, om antiken, gudarna och sånt bajs. helt onödigt, men vill ändå få bra betyg påre, så pluggade sjukt länge, läste fett mycket och ja. sen hängde jag upp tvätten och så åt mamma, bara för att jag är så himla snäll, hihi. och ja, eh nu sitter jag och kollar på bedtime stories innan paradise hotel börjar. är fett stolt över pluggiset iaf. så åt jag nyttiga saker också istället för massa onyttigt.
fast jag tycker jag är värd lite popcorn till paradise hotel sen faktsikts (a) det är inte så onyttigt, hehe (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0