den som ger sig in i leken får leken tåla

tja! snällt av mig att bara uppdatera sådär i skolan liksom.
ja, efter det så hade jag musik. det va typ faktiskt tjill. man sitter bara och spelar titanic-låten på synt om och om igen i två timmar. eller ah, man snackar ganska mycket också, och drar på lite för lång rast på donken (a) men annars så. drog hem, i tumba träffade jag min bror och vi fick veta att vår buss inte gick för den inte kommer upp för en backe. fuck off, vad tycker sl vi ska göra rååå? gå hem? ah, han sa det, men nejtack! så vi ringde pappa som fick hämta oss. kom hem, käka wok och mer har jag inte hunnit liksom. skönt med inga läxor nu och råååkort dag imorn. livet leker.
nu måste jag facebooka lite. det är nice! och sen ska jag duscha och dricka te. me like.

puss på dig! :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0