effektivt

shit vad jag har hunnit med mycket idag. jag har städat hela mitt rum. dammat, städat garderoben, dammsugat, torkat golvet, och allt sånt viktigt. jag har börjat packa till fjällen, jag har vart ute med milton flera gånger, jag har tränat, jag har hunnit varit med johannis och pratat ut om viktiga saker, jag har hunnit läst både bok och elle i typ en timme, jag har hunnit hänga tvätt, hunnit laga mat, och plockat ur diskmaskinen. ah, jag har varit hur duktig som helst. man borde aldrig behöva gå i skolan, då skulle man ju vara asduktig hemma.
har kommit kläder från h&m hem hit så vi ska kolla sen vare är. asnaize!
duschade nyss, fett sköööönt. fick ett sms av dennis idag som man blev lite happy av, hihi! han är söt han!
meeeen, nu har jag inte tid att sitta här. hörs LATERO! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0