everybody want it

tjafan! har precis dött av garv åt animissen.blogg.se´s videoinlägg. hahhaha, gal1. titta ni också!!!!!!
skolan va nice, faktiskt :))) vi dansade bugg och slowfox. askul! efter skolan köpte jag och johanna goooodis, åkte hem till mig och hade mys och packade. jag taggar ju till fjällen imorn bitti. skojskoj.
jag har packat klart nu tror jag, och ska bah tjilla hela kvällen tråkigt nog. alla är fetttt tråkiga, och min pappa är sur och vi ska upp tidigt imorn så, min kväll blir bajs. men det är väl kul för mig.
kanske ska hoppa ner i ett skumbad nu, med tända ljus och cola. och raka benen och allt sånt. hihi fan va mys det lät, det ska jag göra :)))))) me lajkie!
först ska jag kolla lite centralskola och björn gustavsson!! <333333333333333333
och langa råååååsnygga bilden på två riktigt fina guzzar. i know u want it! serri, snyggaste bilden evaaaaaaaah!


yummie på dessa snyggisar! grrrr. bah helt lungan att ragga.
speciellt på blondinen. hon är så singel som man kan vara, riktigt het (som ni ser här) och ascooooooool!
KÖR HÅRT! tyvärr är den ännu snyggare brunetten upptagen, såklart ;)))))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0