fresh like me

shit vad jag tränade galet! gud så duktig jag är :)))) tog en lång råååskön dusch och rakade mig, tvättade bort allt smink, peelade och skrubbade hela kroppen, filade fötterna och nu är jag fett fresch! har smörjt in mig också med min ralph lauren - body lotion som tydligen va glittrig, haha, så nu är hela jag asssssglittrig. hoppas det inte sitter kvar imorn :| ehhhehe. men aja, luktar gudomligt iaf, eller nåt. haha råååfult ord.
nu ska jag äta nånting, för det är då musklerna växer efter träninge. sa iaf dennis, hihi, sådeså. han ska bli min personliga tränare (Y) azyyyyyym alltså. fett sexy mama jag kommer bli. typ hej body builder. neeee inte så, men typ hej jessica alba iaf. we wish. aja, struntprat alltihop nu, avslutar med att dennis är cooolast (efter mig) och bäst! :))))) pusssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0