happy valentine birthday day!

tjaaaaa! har inte bloggat idag vah? näeee, synd. har dansat idag, typ endast. vad mer hinner man med på en söndag? typ inget nej. palla fira alla hjärtans dag. fett överskattat. asså, killarna köper ju bara blommor och presenter för att dom måste, typ liksom. jag iaf skulle bli fett mycket gladare om min pojkvän gav mig rosor, blommor, en nallebjörn, choklad eller vad som helst en helt vanlig dag, bara för att han älskar mig så mycket, än på alla hjärtans dag. erkänn att det är såååååå mycket gulligare. idag köper alla bara för att, sådeså.
fick iaf en present av mamma, hihi. mascara och underkläder (Y)
käkade sallad till middag från pizzerian och kollade dirty dancing när jag kom hem från dansen. sen hoppade jag snabbt in i duschen och nu sitter jag och degar framför wallander.
grattis till alla mina vänner som fyller år idag också :)))))
allt för mig för tillfället. måste bah påpeka att jag har väääärsta växtvärk i benet :((((((
herrråååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0