hit me baby one more time

aloha! fan vad det va kul på dansen, förutom att jag bröt ryggen och nacken några gånger. men annars vare så jävla azyyyyyyym! vi körde akrobatik, och gjorde kullebyttor, både bakåt och framåt, därav trasig rygg och nacke, och sen typ hjulade, stog på händer och sånt. hihi jag va fett grym, förutom på bakåtkullerbyttorna, ehehhe. men inte mitt fel att ryggen bah går av sådär :((((( det va kul iaf!
sen har jag käkat jordisnötter idag så jag har utslag på hela min kropp nu som kliar satan, riktigt jävla onaize. mest på benen. helt rödprickiga. haha fett äckligt det låter, men det är sant.
imorn åker dennis min coolaste kompis till thailand. utan mig. elakt, jag vet, men jag tycker om han iaf. men ändå, bah lämnar mig här i kylan, själv, i tre veckor. ska nog gråta mig till sömns inatt för jag kommer sakna han så mkt :(((((( LUUUUUUUR! det ska jag inte göra. men jag kommer sakna han iaf, hihi (aaaaaaa)
jag och syster har bestämt nu att vi ska börja simma i huddingehallen varje tisdag, för att sen sova i mormors lägenhet. fett myyyyyyyys. och bra träning. fan va azyyyym, seriöst. jag är astaggad. alla som vill joina får joina. nej, detdär va också lite lur, för det får ni inte. pinsamt!
men nu har jag gaggat för mycket skit typ. nu ska jag gnälla lite hos dennis för att han lämnar mig. pussssssss


bara för att dethär var den enda låten som kom upp i mitt huvud (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0