home alone

hallå! jag stannade hemma idag från skolan, för redan igårkväll fick jag jätteont i hela magen och upp i bröstkorgen, och i typ hjärtat :|||||| och imorse kändes det likadant, plus att jag hostade halva natten och hade världens huvudvärk, så ah, orkade inte med skolan idag, tyvärr.
sitter i soffan nu, mår inte mycket bättre. kollar hannah montana. haha jag tänker på dennis när jag gör det, för han är stööööörtkär i miley cyrus, hihi ;))))))
ska snart ut med milton, och så måste jag städa idag och packa. orkar inte :(((( men åker på lördag och inte så kul att kanske stå och packa fredag kväll liksom. ska även läsa min dendär jäääävla boken. bläääää! eller asså den är rätt bra, men ändå seeegt att bah sitta och läsa eftersom den är så jävla tjock, så känns det som att man inte kommer nånvart. tjaråååå! / en trött och sjuk CARRRRRRRRRRRRRO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0