jag är efterbliven på riktigt

tjenis guapos! blir typ läggisdags för mig nu. har lagt fram lite förslag på kläder åt mig själv tills imorn, bara sådär enkelt och lite smått tråkigt, kanske, vi får se. har inte valt väska än, typ assvårt, men får packa den imorn bitti och stressa sönder elle någe. assmart! aaaahmajgad jag har inte läst nåt idag heller! FY PÅ MIG! får göra det imorn, slutar ju tjugo i elva. har även inte valt mina individuella val heller, shit pommes. men ah, sista dagen imorn. vet inte ens vad jag vill ha. sämst. får panik juh. menmen, det löser sig, hehe. typiskt mig att alltid vara ute med allt i sista sekund! men nu ska jag gå in till bigsis och sova inatt. asmys. sov rååååsött inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0