jag är en liten pussgurka

carro hoppar i säng nu! yes, jag har redan krupit ner under täcket, valt kläder tills imorn, packat 'skolväskan', stängt av teven och ja, borstat tänderna och allt såntdär :))) hur duktigt som helst. liksom komma i säng innan halv elva är ingen lätt match för mig inte. jag har alltid så mkt att pyssla med på kvällen. men ibland är man mer än bäst! så nu ska jag läsa en sida eller två i min bok som ska va klarläst om typ cirkus two weeks, och den är fyrahundra sidor lång, ehehhehe, good luck barris! ja, sen sätter jag på teven, (såklart) och kollar lite satc medans jag slumrar in i min skönhetssömn, eller någe sånt.
denna vecka kommer bli hur tjilllllis som helst. imorn äre vanlig dag, sen tisdag drar vi till romme, onsdag är vi typ lediga, torsdag hur kort dag som helst och fredag, ja då äre bah fredag igen, och då äre bah två veckor kvar till sportlov. livet leker ibland. yeeeaaaah, jag blir asglad.
men snart blir klockan mycket iaf så nu stänger jag av här och gör det jag sa att jag skulle göra. pusshej sov råååågott inatt. kärlek till allllla mina fans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0