klackarna i taket

tjaba tjena hallå blogggen! kom typ nyss hem. galen kväll igår. men det va råååskoj.
jag drog till johannis med mickis och så fixade vi oss där, och käkade middag. sen åkte vi till barkaby. lite segt i början men sen kom det mer folk och det blev drag. vi dansade galet och snackade och massa sånt som man brukar. alla va trevliga typppp. sov två timmar imorse, är rååååtrött nu alltså. men de äre värt, hihi!
tråkigt bara att det va folk där som snodde jackor busskort skor och sånt piss. så jävla störda människor det finns. nu får jag åka på remsa tills jag får ett nytt kort. onice. sur man blir.
men ah, de va skitkul. ska snart försöka få i mig lite lurre, och sen tagga till dansen.
har inte mer att säga, så hoppas ni också hade en bra lördagskväll :)))) pusssihej!

ps. tog såklart tyvärr inga bilder men det kommer nog på fejjan från nånannans kamera så langar här då! ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0