låååååångis

hola amigos! har inte skrivit mycket alls idag vah? neeeej. men ah, nu är jag här. har haft fullt upp med plugg, hela dagen, serri asså. hann inte ens med dansen. BIG SADFACE!
men ah, har läst, skrivit, läst, skrivit skrivit skrivit och ja, typ de. men har hunnit träna lite här hemma iaf, och det va ju azyyyyym. jag ska ju blir fett duktigt på det nu. har skrivit värsta träningsschemat. fan vad jag är ambitiös.
nu ska jag packa lite till fjällen och sen blire sängen för mig faktiskt. vet redan what to wear tomorrow så allt är nästan packat och klart :)))) imorn måste jag typ hem direkt efter skolan och packa mer och träna. viktigt viktigt!
sen på kvällen hoppas jag och johannis big big på fekkeliiiiito. vi är rååååtaggade, och eftersom jag ska vara borta HELA lovet så känns det väldigt viktigt.
jag saknar att umgås med johannis heeeela tiden. förut träffades vi verkligen varje varje dag. i skolan och typ hela helgerna. och det va nice. och det va jobbigt när man inte träffades en dag. men nu, nu kan det gå kanske tre dagar innan vi hinnner ses. vi börjar eller slutar typ ALDRIG samtidigt, och vi ses inte alltid på rasterna. DÅLIG SKOLA SOM GÖR SÅ! men ah, det är asnice när vi väl är. jag ÄLSKAR att umgås med henne. verkligen. helt gal1 7kt mkt. love u bästis! så jag hoppashoppashoppas big big att vi hitt på nåt imorn. hör du det johannis? nej men ah nu dampar min syster och mamma lite på mig eftersom jag typ har packat en fleece, vantar, pannband, skidstrumpor och underställ. nej har lagt fram lite mer, men iaf :)))))) puss hej vi hörs nog imorn. kanske bitti, eftersom jag börjar halv tio (Y) men kommer nog inte hinna bloggis, för ska duscha och sånt skönt för ska ha medel i håret inatt. MEN HEJDÅ DÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0