lill-lördag vafan

nu sitter jag här på bloggen igen, fyra timmar och sju minuter senare. astufft.
gjorde massa situps, armhävningar, bengrejsimojs, rumpträning och rygglyft, så kände mig hur duktig som helst. sen tog jag fett sköna duschen, andra gången för idag, och gjorde mig asfresh och nu sitter jag som sagt här igen, och smaskar på en banan och häller i mig cocoste. gotti och nyttigt. gud jag är så duktigt ibland när jag ska vara såhär nyttig. det finns så mycket här hemma och i skolans cafeteria som frestar mig as hell, men jag håller mig. fan vad jag är stolt. ge mig beröm, mera beröm tack!
imorn äre askort dag så då ska jag nog vara ful :)))) pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0